Informace o publikaci

Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby

Logo poskytovatele
Autoři

LUKÁŠOVÁ Růžena FRANKOVÁ Emilie

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in the area of economics and company management
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova quality quality management services mental map
Popis Příspěvek se zaměřuje na vymezení významu jednotného chápání pojmu kvalita v kontextu řízení kvality. V úvodu příspěvku je vysvětlen význam řízení kvality ve firmách poskytujících služby a souvislost mezi řízením kvality a obsahem kultury v organizaci. Zdůrazněn je význam jednotného chápání obsahu pojmu kvalita jak pracovníky uvnitř organizace, tak mezi pracovníky a zákazníky organizace. Ve druhé, klíčové části příspěvku, jsou pak objasněny metody, které je možno použít ke zjišťování obsahu pojmu kvalita u pracovníků i zákazníků organizace představena metoda mentálního mapování jako originální kvalitativní metoda, vhodná k danému účelu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info