Informace o publikaci

Marketing Communication of Small and Medium Enterprises

Název česky Marketingová komunikace malých a středních podniků
Autoři

TOMÁŠKOVÁ Eva KAŇOVSKÁ Lucie

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova Marketing; marketing communication; forms of propagation
Popis Tento příspěvek se zabývá analýzou marketingové komuniace českých malých a středních podniků. Cílem je zjistit rozdílné způsoby marketingové komunikace užívané u malých a středních podniků. Data byla získána primárním výzkumem s pomocí dotazníku. Společnosti ze všech regionů České republiky byly rozděleny dle oborů podnikání. Dotazník je součástí pilotního výzkumu, jehož cílem by měl být monitoring současné situace v této oblasti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info