Informace o publikaci

Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu

Autoři

ZÍTKOVÁ Jitka

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Komunikace a výuka českého jazyka a literatury
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova approach to communication; communication skills; communication process; interpretation; reader
Popis Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností v literární výchově. Vymezuje typy komunikačních dovedností, které mohou být rozvíjeny čítankami - komunikaci s textem, s obrazem, interprersonální komunikaci. Dále uvádí výsledky dílčí výzkumné sondy zaměřené na typy komunikačních dovedností preferovaných nejužívanějšími čítankami pro 4. a 5. ročník z nakladatelství Alter a Nová škola.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info