Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Ekonomické znalosti pro tržní praxi 2008 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Ekonomie |
Klíčová slova | education and development; evaluation; models for evaluation |
Popis | Vedle Kirkpatrickova modelu pro hodnocení výsledku vzdělávání existuje celá řada dalších přístupů, běžně dostupná literatura je však, na rozdíl od přístupu Kirkpatrickova, vetšinou neuvádí. Príspevek se zabývá těmito alternativními přístupy - Phillipsovým, Kaufmana a Kellera, přístupem CIRO, Hamblinovým a modely SCM a CIPP. Jejich stručná charakteristika se zaměřuje především na vzájemné odlišnosti, možnosti vzájemného doplňování a podnětné body. |