Informace o publikaci

Přípravné třídy z pohledu učitelů prvního studpně

Autoři

NĚMEC Jiří JELÍNKOVÁ Klára

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Svatoš, T.; Doležalová, J. Pedagogocký výzkum jako podpora proměny současné školy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Teachers assistants; quality research; Romani pupil; socially handicapped groups.
Popis Příspěvek seznamuje s výsledky z jedné kvalitativně orientované výzkumné sondy, kterou jsme realizovali s učiteli prvního stupně. Naším výzkumným cílem bylo zjistit, jak hodnotí význam (smysl) přípravných tříd pedagogové, kteří pracují s dětmi, jež absolvovaly přípravný ročník a mají možnost srovnání s těmi, které nastoupily přímo do první třídy ZŠ. Vzhledem k největšímu zastoupení romských žáků se ve výkladu zaměříme na specifika této cílové skupiny.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info