Informace o publikaci

Česká právní úprava nekalé soutěže v evropském kontextu

Autoři

VEČERKOVÁ Eva

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Časopis pro právní vědu a praxi
Fakulta / Pracoviště MU

Právnická fakulta

Citace
Obor Právní vědy
Klíčová slova unfair competition; Commercial Code; European Directive; misleading advertising; comparative advertising; legal means of protection;
Popis Příspěvek se zabývá právní regulací nekalé soutěže a její ochranou podle obchodního zákoníku (zák. č. 513/1991 Sb., § 44 a násl.) v souvislosti s evropskou regulací. Příspěvek pojednává o klamavé reklamě (§ 45) a srovnávací reklamě (§ 50a). Dalším cílem příspěvku je poukázat na změny v úpravě právních prostředků ochrany proti nekalé soutěži v souladu s evropskými směrnicemi. Příspěvek se věnuje také další aktuální právní regulace, např. zákonu na ochranu spotřebitele, zákonu o ochranných známkách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info