Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Evaluace firemního vzdělávání a rozvoje - problémy a možnosti
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V minulosti byla vyvinuta řada modelů pro hodnocení výsledků vzdělávacích a rozvojových programů - návodných pomůcek zaměřujících naši pozornost na různé aspekty a oblasti možné vlivu proběhlého vzdělávání a rozvoje. V české literatuře je zřejmě nejznámější model čtyř úrovní D. L. Kirkpatricka. Příspěvek poukazuje na možná úzká místa tohoto přístupu: nesprávné označovaní jako přístupu jako modelu, přílišné zjednodušení, důraz na hierarchii, nepřesné příčinné souvislosti, neprokázané korelace mezi jednotlivými úrovněmi a možné etické implikace těchto obtíží. |