![Jak na přijímačky](https://cdn.muni.cz/media/3633702/image_1.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Lernpotential der dramaspezifischen Übungen im Fremdsprachenunterricht bei Schülern mit Teilleistungsstörungen
Název česky | Potenciál dramaticky orientovaných cvičení u žáků se specifickými poruchami učení |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V článku jsou stručně nastíněny principy pedagogiky dramatu a porovnány s hlavními zásadami komunikativní cizojazyčné výuky. Déle je zde poukázáno na učební potenciál metod a technik dramatické výchovy při učení se němčině jako cizímu jazyku u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V závěru jsou prezentovány výsledky akčního výzkumu. |
Související projekty: |