Informace o publikaci

Lernpotential der dramaspezifischen Übungen im Fremdsprachenunterricht bei Schülern mit Teilleistungsstörungen

Název česky Potenciál dramaticky orientovaných cvičení u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři

JANÍKOVÁ Věra GRENAROVÁ René VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V článku jsou stručně nastíněny principy pedagogiky dramatu a porovnány s hlavními zásadami komunikativní cizojazyčné výuky. Déle je zde poukázáno na učební potenciál metod a technik dramatické výchovy při učení se němčině jako cizímu jazyku u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V závěru jsou prezentovány výsledky akčního výzkumu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info