![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | conditions of education; program of kindergartens supporting the health; National curriculum for pre-primary education; succession of pre-primary and primary education |
Popis | Příspěvek vychází z akčního výzkumu zaměřeného na tvorbu školního vzdělávacího programu podle Kurikula podpory zdraví. Navazuje na požadavky rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání a upozorňuje na nutnost vytvářet příznivé podmínky pro rozvoj kompetencí v obou stupních vzdělávání. |