Informace o publikaci

Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole

Autoři

PTÁČEK Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference IX. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků, Sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Mathematical literacy; Cooperative teaching; Active teaching
Popis Cílem příspěvku je ukázat dvě strategické metody: metodu motivačního hodnocení a individualizační metodu, které používám při výuce chemie v 8. a 9. ročnících základní školy, jako metody efektivní a užitečné. Dále pak ozřejmit význam optimálního využití mezipředmětových vazeb při výuce chemie v kontextu rámcového vzdělávacího programu (RVP). Zkoumán byl vliv aplikace motivačního hodnocení a individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info