Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Problematika výuky chemických výpočtů a mezipředmětových vazeb při výuce chemie na základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | IX. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků, Sborník příspěvků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Mathematical literacy; Cooperative teaching; Active teaching |
Popis | Cílem příspěvku je ukázat dvě strategické metody: metodu motivačního hodnocení a individualizační metodu, které používám při výuce chemie v 8. a 9. ročnících základní školy, jako metody efektivní a užitečné. Dále pak ozřejmit význam optimálního využití mezipředmětových vazeb při výuce chemie v kontextu rámcového vzdělávacího programu (RVP). Zkoumán byl vliv aplikace motivačního hodnocení a individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním. |