Informace o publikaci

Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka

Autoři

MLÝNKOVÁ Radka

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR
Popis Článek představuje učitelům možnosti využití nejrůznějších alternativních metod a přístupů při výuce anglického jazyka ve třídách, kde se nacházejí společně s intaktními žáky také žáci se specifickými poruchami učení. Cílem tohoto článku je seznámit učitele s novými trendy ve výuce cizích jazyků a ukazát, jak je možné efektivně aplikovat tyto alternativní metody a principy u žáků s různými jazykový schopnostmi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info