Informace o publikaci

Teaching Concurrency: Theory in Practice

Název česky Concurrency výuky: teorie v praxi
Autoři

ACETO Luca INGOLFSDOTTIR Anna LARSEN Kim G. SRBA Jiří

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of 2nd International FME Conference on Teaching Formal Methods (TFM'09), pages 158-175, volume 5846 of LNCS, Springer-Verlag, 2009.
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-04912-5_11
Obor Informatika
Klíčová slova teaching concurrency; tools; semantics and verification
Popis Vyučovací předměty, které se spoléhají na zvuk matematických principů je dnes náročný úkol na mnoha univerzitách. Na jedné straně existuje zvýšená poptávka po vzdělávání studentů v těchto oblastech, na druhé straně existuje více a více studentů bude přijata méně adekvátní dovednosti v matematice. Máme tady zprávu o naše zkušenosti s výukou Concurrency Theory za posledních dvacet let, nebo tak, aby studenti, od mathsphobic studentů bakalářského až po sofistikované doktorandy. Obsah kurzů, materiálu, na nichž jsou založeny, a pedagogickým přístupem podkladových jsou popsány, stejně jako některá z poučení, které jsme se naučili během let.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info