Informace o publikaci
Sociální interakce žáků se zrakovým postižením v kontextu integrativního vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M.; Vojtová, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevyhodněním: Education of Socially Diadvantaged Students |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | social inclusion; integrative education; social competence; social interaction; student with visual impairment; emotional and behavioural disorders; pervasive developmental disorder; stereotypical behaviour |
Popis | Článek je součástí výstupu z výzkumného záměru. Zabývá se problémy žáků se zrakovým postižením v sociální interakci. Důraz je kladen na sociální kompetence žáků v souvislosti s poruchami chování, které plynou z těžkého zrakového postižení. Integrativní vzdělávání poskytuje přirozené prostředí, kde mohou být sociálněinterakční dovednosti žáků podporovány. |
Související projekty: |