Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Žák se specificky narušeným vývojem řeči v základní škole.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | X. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a V. mezinárodní dramaterapeutická konference. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | communication; communication competences; impaired communication abilities; dysphasia; specific language impairment; central auditory processing disorders; children with developmental speech disorders; speech-language intervention |
Popis | Článek se zabývá výzkumem v oblasti specificky narušeného vývojem řeči u dětí a jejich vzděláváním v základní škole. Prezentuje současné poznatky o vývojové dysfázii. Je prezentován výzkum, který byl realizován na základních školách v Jihomoravském kraji v roce 2008 - 2009. Výzkumný tým si vytýčil několik cílů - analyzovat výskyt narušené komunikační schopnosti u s žáků a zjistit druh narušení komunikace. Dále byly analyzovány projevy v komunikačních schopnostech žáků, které se odrážejí ve vzdělávacím procesu. |
Související projekty: |