Informace o publikaci

Projekt BIOLOGIE PRO ŽIVOT A ZDRAVÍ. LUŽNÍ LES, model zkušenostního učení ve vzdělávání pro zdraví.

Autoři

JEDLIČKOVÁ Helena REICHMANN Lumír

Rok publikování 2009
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Případová studie, prezentuje jeden z výstupů výzkumu dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví. Projekt se zabývá implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni na pracovišti Kejbaly PdF MU. Model zkušenostního učení Lužní les byl připraven, realizován i vyhodnocen autory a je prezentován v diplomové práci jako dvouletý program integrované výuky s prvky projektového vyučování, experimentálně zpracovaný pro ŠVP u žáků 2.-3. ročníku na ZŠ v Břeclavi. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě na principu situačního a zkušenostního učení. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu, zaměřeného na Dynamický model zkušenostního učení v projektu Biologie pro život a zdraví, odpovídající na otázku: Jak učit v regionu integrované téma Les se zaměřením na environmentální výchovu a zdraví v prvním období primárního vzdělávání?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info