Informace o publikaci

Axiologická reflexe přípravného vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy

Autoři

HORKÁ Hana

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Axiological dimension in education; value curriculum; goals in affective domain; undergraduate teacher training; professional competences
Popis V soudobé interpretaci obsahu vzdělávání je zdůrazňováno hledisko hodnotové orientace. V axiologické reflexi autorka analyzuje hodnotové vztahy, zprostředkované vybranými studijními předměty v přípravném vzdělávání učitelů. Věnuje zvláštní pozornost sociálně afektivnímu učení a vyučování a předkládá návrhy k operacionalizaci teoreticky zdůvodněných přístupů v procesu utváření kompetence učitele.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info