![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Axiologická reflexe přípravného vzdělávání učitelů 1. stupně základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Burkovičová, R. (ed.) Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Axiological dimension in education; value curriculum; goals in affective domain; undergraduate teacher training; professional competences |
Popis | V soudobé interpretaci obsahu vzdělávání je zdůrazňováno hledisko hodnotové orientace. V axiologické reflexi autorka analyzuje hodnotové vztahy, zprostředkované vybranými studijními předměty v přípravném vzdělávání učitelů. Věnuje zvláštní pozornost sociálně afektivnímu učení a vyučování a předkládá návrhy k operacionalizaci teoreticky zdůvodněných přístupů v procesu utváření kompetence učitele. |
Související projekty: |