Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Specifičnost dětského vnímání při recepci literárního textu - rozvíjení předčtenářské gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | specificity of childs perception in reception of literary texts; developing pre-readers literacy; working with literature in special preschools |
Popis | Rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami klade na zprostředkovatele umělecké literatury zvýšené nároky. V případě literárněvýchovného působení v institucionálním prostředí mateřské školy je nutné hledat taková řešení, aby se společná četba stala opravdu spojujícím prvkem. |
Související projekty: |