Informace o publikaci

Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku

Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kph/3915224/sbornik2010.pdf
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management
Popis Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info