Informace o publikaci

Agregace kvalitativních studií: meta-studie, meta-syntéza, meta-analýza?

Autoři

PÍŠOVÁ Michaela KOSTKOVÁ Klára

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Podíl kvalitativního výzkumu v poznávání edukační reality v posledních letech vzrůstá. Vzhledem k charakteru kvalitativních studií (včetně výstupů) zároveň vzrůstá potřeba jejich agregace tak, aby byl potenciál kvalitativního výzkumu plně vytěžen (pro rozvoj teorie i pro praktické implikace) a nezůstával na úrovni stále se opakujících dílčích studií. Dosavadní pokusy v tomto směru jsou poměrně řídké a někdy i kontroverzní. Příspěvek se pokusí naznačit možná metodologická řešení, a to na základě inspirace z výzkumů v jiných oblastech lidské činnosti (zdravotnictví).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info