Informace o publikaci

Specifika studijní a profesní orientace u žáků s poruchami učení a chování

Autoři

FRIEDMANN Zdeněk

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace přináší dílčí výsledky z výzkumu realizovaného v rámci projektu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Autoři popisují a interpretují data z kvantitativního šetření, které bylo zaměřeno na zjišťování některých specifik profesní orientace žáků s lehkým handicapem, se specifickými poruchami učení a chování. Pozornost je věnována vybraných okolnostem a vlivům, které často hrají roli v procesu rozhodování, zejména vlivu poradenských subjektů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info