Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Teorie a metodika výchovy jako integrující předmět studia učitelství
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SIROTOVÁ, M., FRÝDKOVÁ,E. (ed.) Pedagogická veda a školská prax v historickom kontexte. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | theory and methodology of education; teachers competences; system and conceptual and aspects of realization |
Popis | Teorie a metodika výchovy je specifickým předmětem studia učitelství, který je svým zaměřením disponován k vytváření a posilování integračních vazeb mezi profesními kompetencemi učitele. Článek se zabývá postavením, koncepcí a některými procesuálními otázkami výuky této disciplíny z hlediska zkušeností jedné fakulty. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století. |
Související projekty: |