Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Gibt es effiziente Herangehensweisen zur Vermittlung und Aneignung von Sprachgeschichtskenntnissen für den Bedarf der Grundschullehrer?
Název česky | Existují účinné přístupy v osvojování znalostí jazykové historie pro potřebu učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | diachrony university textbooks of historical developments of German typology of exercies to historical development of German |
Popis | V článku se zdůrazňuje užitečnopst diachronního přístupu v teoretické přípravě učitelů němčiny. Poukazuje se na něktkeré slabiny současných učebních materiálů zprostřdedkovávajících poznatky o hismktorickém vývoji německého jazyka. V návaznosti na vyřčené výhrady je předestřena typologie cvičení v nově připravované učebnici historického vývoje němčiny, která nadto obsahuje ukázky historických literárních textů s překlady a jkomentáři a rovněž také texty k samostatnému překladu s lexikální a gramatickou opomrou. |
Související projekty: |