Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | framework educational programme of primary school; impaired communication ability; communication competences; mainstream education; primary school; pedagogue; supportive measures; counseling services; student with impaired communicatin ability |
Popis | Příspěvek je zaměřen na výzkum v oblasti podpůrných opatření a poradenských služeb při rozvoji komunikačních kompetencí žáka s narušenou komunikační schopností. Tito žáci patří mezi žáky se zdravotním znevýhodněním, je tedy nezbytné jejich speciální vzdělávací potřeby v průběhu vzdělávání respektovat a naplňovat. Výzkumné šetření, jehož dílčí výsledky jsou v článku prezentovány, analyzuje způsoby podpory i specifika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžných školách. Výsledky vyplývají z praxe pedagogických pracovníků, kteří mají tyto žáky ve své péči. |
Související projekty: |