Informace o publikaci

Perspektivy žáků s odlišným mateřským jazykem

Autoři

SIEGLOVÁ Naděžda

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Autorka ve stati analyzuje situaci žáků s odlišným mateřským jazykem v české škole: tito žáci získávají brzy po příchodu do nové země základní komunikační kompetence. Učitelé předpokládají, že jejich porozumění českému jazyku a schopnost zapojit se do výuky je větší, než aktuálně je. Učitelé musí navíc respektovat potřeby většiny žáků a nemohou vždy brát v potaz potřeby žáků s OMJ. Autorka článku situaci analyzuje a upozorňuje na některé specifické momenty ve výuce těchto žáků v hodinách českého jazyka a literatury a na úkoly učitelů žáků s OMJ.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info