Informace o publikaci

Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran

Autoři

ŽIŽLAVSKÝ Michal EIBL Otto

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Sociální studia
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Politologie a politické vědy
Klíčová slova political marketing; branding; brand; brand personality; leader; ODS; ČSSD
Popis Branding se stal jedním z nejpopulárnějších nástrojů, který je využíván v politickém marketingu. Mimo jeho praktické využití poskytuje branding poskytuje analytický rámec, kterým je možné nahlížet na politické strany a na to, jak jsou vnímány voliči. Tento text zkoumá (za využití pro české prostředí modifikované škály Jennifer Aaker), jakým způsobem jsou vnímány osobnosti stran ČSSD a ODS; výsledky jsou pak srovnány s tím, jak jsou vnímány osobnosti lídrů těchto stran.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info