Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Přístupy k diagnostice vývoje řeči u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a v období zahájení školní docházky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Studen |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | speech development; impaired communication ability; diagnosis of speech development; impaired speech development; specific language impairment; diagnostics in speech therapy; diagnostic methods and procedures |
Popis | Příspěvek, který je uložen na CD, obsahuje informace vztahující se k výzkumným šetřením, která byla zaměřena na využití diagnostických nástrojů v oblasti vývoje řeči. Na základě současných diagnostických materiálů, které se používají v naší speciálně pedagogické a logopedické praxi, bylo provedeno šetření a vytvořena případová studie dítěte se specificky narušeným vývojem řeči. |
Související projekty: |