![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – závěry z výzkumného šetření.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Profesní poradenství můžeme charakterizovat jako systém poradenských služeb k volbě povolání, k volbě optimální vzdělávací a profesní dráhy v průběhu celého života. U žáků se specifickými poruchami učení hraje profesní orientace důležitou úlohu v následném výběru střední školy. Faktory, které ovlivňují volbu profese, jsou popsány v prezentované kapitole. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
Související projekty: |