Informace o publikaci

Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení – závěry z výzkumného šetření.

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Profesní poradenství můžeme charakterizovat jako systém poradenských služeb k volbě povolání, k volbě optimální vzdělávací a profesní dráhy v průběhu celého života. U žáků se specifickými poruchami učení hraje profesní orientace důležitou úlohu v následném výběru střední školy. Faktory, které ovlivňují volbu profese, jsou popsány v prezentované kapitole. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info