Informace o publikaci

Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky

Autoři

MANDÍKOVÁ Dana TRNA Josef

Rok publikování 2011
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Odborná kniha shrnuje problematiku prekoncepcí ve výzkumu a vývoji fyzikálního vzdělávání. Prekoncepce a zejména miskoncepce, výrazně ovlivňují vuyčování a učení se fyzice. O to více je tento fakt významný v konstruktivistickém vzdělávání, kdy žák sám se podílí na konstruování poznatků. Kniha prezentuje bohaté mnohaleté výzkumné a vývojové výsledky, založené především na design-based research metodologii. Hlavními výzkumnými výstupy jsou principy implementace prekoncepcí a soubor kurikulárních materiálů pro práci s miskoncepcemi ve výuce fyziky. Cílovou skupinou jsou také nadaní studenti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info