![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Metodologie zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy: videostudie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Autoři v prezentaci představili metodologii empirického zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti, které vytvářejí učitelé přírodovědy na 1. stupni základní školy. Pozornost byla zaměřena zejména na představení teoretických východisek výzkumu a postupu tvorby kategoriálního systému, na jehož základě byla analýza provedena. Analýza je součástí širšího projektu IVŠV videostudie 1. stupně ZŠ. |