![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Informace o publikaci
Teachers Approach to Gifted Pupils
Název česky | Přístup učitelů k nadaným žákům |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Kapitola obsahuje údaje k dílčímu tématu výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 - Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu - dílčí část práce s nadanými žáky. Text navazuje na výzkumná zjištění publikovaná v letech 2005-2010 a interpretuje poznaky z dotazníkového výzkumného šetření. Naším cílem bylo ujistit, jak učitelé na základních a středních školách v České republice pracují a jaké metody uplatňují v práci s nadanými žáky. |
Související projekty: |