Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Assistant professor, Department of Education
Correspondence Address:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
Office: bldg. D/3014
Poříčí 538/31
603 00 Brno
Phone: | +420 549 49 5443 |
---|---|
E‑mail: |
social and academic networks: |
---|
Životopis
- Osobní údaje
- Mgr. Jan NEHYBA, narozen 1984
- Pracoviště
- Pedagogická fakulta MU:
- Katedra pedagogiky Odborný pracovník
- Pedagogická fakulta MU:
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- 2010-2015: FF MU, Ústav pedagogických věd, Pedagogika, Ph.D.
- 2004-2010: FF MU, Ústav pedagogických věd, Sociální pedagogika a poradenství, Mgr.
- 2003-2009: FF MU, Katedra filozofie, Filozofie, Bc.
- Přehled zaměstnání
- 2015-doposud: Katedra pedagogiky, PedF MU 2011-2014: Ústav pedagogických věd FF MU - Akademické centrum osobnostního rozvoje (ACOR), Odborný pracovník
- 2009-2011: Kabinet informačních studií a knihovnictví ÚČLK FF MU - Akademické centrum rozvoje soft skills (ACROSS), Odborný pracovník
- Další kvalifikace
- 2006-2011: Sebezkušenostní výcvik ve skupinové psychoterapii (integrativní psychoterapie typu SUR vycházející z dynamické a interpersonální psychoterapie dle pojetí H.Sullivana)
- Vědeckovýzkumná činnost
- od 2010: vedení ročníkových, absolventských, bakalářských a diplomových prací, odborných praxí, účast na projektech GAČR a TAČR.
Research:
ORCID identifier is 0000-0003-4159-5576
https://www.researchgate.net/profile/Jan-Nehyba
https://www.linkedin.com/in/jan-nehyba-55a38341/
- od 2010: vedení ročníkových, absolventských, bakalářských a diplomových prací, odborných praxí, účast na projektech GAČR a TAČR.
- Akademické stáže, studijní nebo pracovní pobyty
- 8. 4. 2012 – 30. 6. 2012: Institute of Education - University of London, London, LLP Erasmus, Teoretický výzkum k disertačnímu projektu.
- 8. 4. 2012 – 30. 6. 2012: Institute of Education - University of London, London, LLP Erasmus, GBR
- Teoretický výzkum k disertačnímu projektu.
- 8. 4. 2012 – 30. 6. 2012: Institute of Education - University of London, London, LLP Erasmus, Teoretický výzkum k disertačnímu projektu.
18. 6. 2021