You are here:
Supervision
Field of study: Education
Topics of doctoral theses (supervisor)
- Use of computer games as a didactic tool in primary school – graduate 2021
- Support of reflection on teaching practice in teacher education – graduate 2018
- Professional self-concept of pre-service teacher – graduate 2015
- Motivational aspects of self-regulated learning of students in helping professions – graduate 2015
- Psychosomatic oriented communication training of future teachers and managers – graduate 2012
- Metacognition as a part of the process of solving mathematical word problems for elementary school children – graduate 2012
- Cognitive and noncognitive components of pupil's self-regulated learning process – graduate 2010
- Metacognitive Strategies as a Means of Expanding the Responsibility of Nursing Students During Clinical Practice – graduate 2010
- The influence of the integrated enriching curriculum on the intellectually gifted pupils in Czech language and communication – graduate 2009
- The potential of internet for development of learning styles of students in English lessons at a university – graduate 2006
- The artistry of a dialogue in drama games and improvisations in primary teaching – graduate 2006
- Foreign Language Learning Strategies – graduate 2006
- Role kooperujícího učitele v přípravě budoucích učitelů primární školy – graduate 2005
- Obsahová dimenze kurikula vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů na 2. stupni ZŠ a SŠ – graduate 2005
- Znalost jako pedeutologická kategorie (Obsah pedagogických znalostí studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ) – graduate 2004
- Viv aktivizujících výukových metod na znalosti a styl učení žáků (ve výuce dějepisu na ZŠ) – graduate 2002
- Standard pedagogické přípravy učitelů primární školy pro 21. století – graduate 2001
- Změna studentova pojetí výuky jako východisko facilitace procesu vytváření jeho didaktických dovedností (ve výuce obecné didaktiky) – graduate 2001
Topics of doctoral theses (consultant)
- School (Career) Counselling at Basic Schools Focusing on Professional Orientation and Influence of the School on this Orientation – graduate 2015
Field of study: School pedagogy
Topics of doctoral theses (supervisor)
- Vliv e-learningového prostředí na rozvoj dovedností studentů regulovat své učení – ongoing study