PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
Total number of publications: 51
2018
-
CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK?
AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA Recenzovaný zborník z konferencie, year: 2018
-
How Primary School Teachers Perceive Integrated Thematic Instruction
Project-Based Education in Science Education: Empirical Texts XV, year: 2018
-
CHOSEN MISCONCEPTIONS IN "HOUSEHOLD PHYSICAL CHEMISTRY" AMONG SECONDARY SCHOOL PUPILS AND UNDERGRADUATES
INTED2018 Proceedings, year: 2018
2017
-
Bublinkománie v chemii
Year: 2017, type: Popularization text
-
Co si žáci představují pod pojmy kyslík a uhlík?
Year: 2017, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Domácnost aneb svět v malém
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech, year: 2017
-
Hustota a forenzní chemie
Year: 2017, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Identifikace miskoncepcí ve vybraných aspektech anorganické chemie pomocí pojmových map
Year: 2017, type: Conference abstract
-
IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP
MEZINÁRODNÍ KONFERENCE AKTUÁLNÍ ASPEKTY PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY A POSTGRADUÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ CHEMIE, year: 2017
-
Integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole
Year: 2017, type: Conference abstract