Project information
Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie
- Project Identification
- INGO II LG13051
- Project Period
- 3/2013 - 12/2015
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- INGO II
- MU Faculty or unit
- Faculty of Arts
- Cooperating Organization
-
Institute of Psychology of the ASCR, v. v. i.
University of South Bohemia České Budějovice
Charles University
Stěžejním základem projektu je působení českých odborníků v rámci EFPA a IUPsyS. Projekt podporuje mobilitu českých psychologů, spolupráci českých psychologů se zahraničními kolegy. Prostřednictvím projektu čeští psychologové budou rozšiřovat své kontakty a více se propojovat i s dalšími mezinárodními nevládními organizacemi oboru psychologie.
Publications
Total number of publications: 9
2014
-
Akontabilita školních poradenských pracovišť? Z výzkumu inkluze ve školách.
Year: 2014, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Informace o činnosti stálé komise EFPA Psychology in Education
Year: 2014, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Inkluze s podmínkou: poradenská podpora pro inkluzivní vzdělávání
Year: 2014, type: Appeared in Conference without Proceedings
2013
-
Inclusive Education in the Czech Republic
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Intervence školních psychologů - mezi zkušeností a vědou
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Kongresy EFPA, ISPA a AFPEN - místa setkání stálé komise EFPA Psychology in Education v roce 2013
Čtvrtletní zpravodaj Českomoravské psychologické společnosti, year: 2013, edition: 95
-
L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles
Year: 2013, type:
-
Zpráva z jednání stálé komise EFPA Psychology in Education
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Zpráva z konference: Diagnostika a intervenční postupy ve školní psychologii
Year: 2013, type: