Project information
Výzkumné projekty s publikačním záměrem v oblasti Sociální politika a sociální práce
- Project Identification
- MUNI/A/1149/2016
- Project Period
- 1/2017 - 12/2017
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Social Studies
- prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
- Mgr. Roman Baláž, Ph.D.
- Mgr. Lucia Čemová
- Mgr. et Mgr. Lenka Dvořáková, Ph.D.
- Mgr. Markéta Geregová, Ph.D.
- Mgr. Josef Horňáček, Ph.D.
- Mgr. Daniela Jaklová Střihavková, Ph.D.
- PhDr. Mirka Nečasová, Ph.D.
- Mgr. Ladislav Otava, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Adam Táborský
- Mgr. Magda Tesárková, Ph.D.
- PhDr. Jana Válková, Ph.D.
- Mgr. Jiří Vander, DiS., Ph.D.
Předkládaný projekt v sobě zastřešuje výzkumné projekty devíti dílčích řešitelských týmů. Projekt si klade cíle jak v rovině mapování a sumarizace relevantních teorií a teoretických konceptů pojednávajících o zkoumaném problému, tak v empirickém zkoumání daného problému, obojí v oblasti přístupu k řešení problémů vybraných cílových skupin a participativní dimenzi těchto přístupů.
Cíl bude naplněn prostřednictví teoretických studií interakcí členů cílových skupin s relevantními subjekty v jejich sociálním prostředí a dále provedením empirických studií participace klientů v procesu pomoci.
Publications
Total number of publications: 5
2021
-
Společenská odpovědnost firem: současné trendy a výzvy
Year: 2021, type:
2019
-
The Mainstreaming of Integration Governance and Social Work in the Local Integration of Immigrants
Sociální práce - Sociálna práca, year: 2019, volume: 19, edition: 1
2018
-
„Šok i osvěžení“ : participace expertů – uživatelů služeb ve výuce sociální práce na vysoké škole
Sociální práce - Sociálna práca, year: 2018, volume: 18, edition: 3
-
Teaching social work supervision to part-time students of distance studies : challenges and opportunities
Social Work Education, year: 2018, volume: 37, edition: 6, DOI
2017
-
Východiska strategického HRM a pracovní vztahy
Scientia et Societas, year: 2017, volume: 13, edition: 4