Project information
Mezinárodní marketing a propagace MUNI v zahraničí

Project Identification
ROZV/22/2018
Project Period
1/2018 - 12/2018
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
MU Faculty or unit
Centre for International Cooperation

Masarykova univerzita se během posledních dvaceti let plně zapojila do mezinárodní spolupráce v evrop-ském i globálním měřítku, a i v nadcházejícím období jsou aktivity spadající do oblasti internacionalizace nadále prioritní oblastí. V současné době, kdy se zlepšuje umístění MU v mezinárodních hodnoceních a Brno se stává obecně velmi oblíbenou destinací studentů, je nutné tuto pozici nadále posilovat a zaměřit se na systematickou propagaci studia na Masarykově univerzitě a její image.
Univerzita se stala vyhledávanou destinací pro studenty ze Slovenska a některých jiných zemí střední a vý-chodní Evropy; cílem je však posilovat mezinárodní konkurenceschopnost a atraktivitu Masarykovy univerzity i za hranicemi těchto států, především v některých globálně populárních teritoriích (např. Rusko, Čína, USA, Skandinávie, Benelux, UK, Blízký východ, JV Asie, Izrael, apod.), s cílem – v době nadcházejícího demografického poklesu – udržet stávající počty studentů i vysokou selektivitu při přijímání a současně zvýšit internacionalizaci vnitřního prostředí univerzity.
Na základě analýzy, kterou pro MU zpracovali odbornici ze Study Portals, byl zájem o naše obory a programy by v některých regionech větší, než je průměr.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info