Project information
Doménově specifické schopnosti intelektově nadaných žáků

Project Identification
MUNI/A/1458/2020
Project Period
1/2021 - 12/2021
Investor / Pogramme / Project type
Masaryk University
MU Faculty or unit
Faculty of Social Studies

Uplatnění testů zaměřených na doménově specifické schopnosti je v současnosti považováno za optimální přístup při identifikaci mimořádně kognitivně nadaných žáků. Způsobů, jak doménově specifické schopnosti identifikovat je několik, počítačová diagnostika je dnes již hodnocena jako standardní způsob testování. Naší snahou je využít výhody počítačové diagnostiky při identifikaci intelektově nadaných dětí ve vybraných doménách a zároveň tento přístup obohatit o nové inovativní elementy, zejména o tzv. game-based assessment. Cílem projektu je tedy vytvořit a ověřit tři diagnostické metody, kterým bude jako hlavní teoretické východisko sloužit aktuálně nejrozšířenější teorie inteligence C-H-C (např. Schneider & McGrew, 2012). Konkrétně se zaměříme na prostorové schopnosti, rychlost zpracování a socio-emoční dovednosti. Všechna dílčí témata navazují na souběžně řešený projekt TAČR.

Publications

Total number of publications: 4


You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info

By clicking “Accept Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. Cookie Settings

Necessary Only Accept Cookies