Project information
Problémové situace ve výuce na středních školách
- Project Identification
- MUNI/IVV/0778/2023
- Project Period
- 7/2023 - 6/2024
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Innovations in teaching
- MU Faculty or unit
- Faculty of Education
Projekt reaguje na aktuální potřeby studujících oboru Učitelství praktického vyučování. Průzkumným šetřením mezi studujícími a učiteli v reálné pedagogické praxi na středních odborných školách byly zjištěny podněty k inovaci předmětu FC5053 Výchova k pedagogickým kompetencím učitelů.
Zařazením simulační výuky budou studující aktivně prožívat situace, se kterými se v praxi nejčastěji setkají, jak vyplynulo z průzkumného šetření. Bude zpracováno šest výchovných problémových okruhů a jeden vzdělávací se, kterými se budoucí učitelé setkají v pedagogické praxi.
Publications
Total number of publications: 16
2024
-
Learning to Cope with Problem Situations in Vocational Education/Training
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, year: 2024, volume: 2024, edition: 1, DOI
-
Příprava budoucích učitelů praktického vyučování k řešení výukových problémových situací s využitím simulační metody a mikrovyučování
Year: 2024, type: Conference abstract
-
Příprava budoucích učitelů praktického vyučování k řešení výukových problémových situací s využitím simulační metody a mikrovyučování
Year: 2024, type:
-
PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH UČITELŮ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ K ŘEŠENÍ VÝUKOVÝCH PROBLÉMOVÝCH SITUACÍ S VYUŽITÍM SIMULAČNÍ VÝUKY A MIKROVYUČOVÁNÍ
Journal of Technology and Information Education, year: 2024, volume: 16(2024), edition: 1, DOI
-
STEM jako podpora týmové spolupráce a rozvoj dovedností ve vzdělávání učitelů praktického vyučování pro střední školy
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Učebnice chemie pro ZŠ a jejich provázanost s dalšími přírodovědnými obory
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Učebnice chemie pro ZŠ a jejich provázanost s dalšími přírodovědnými obory
Year: 2024, type: Conference abstract
2023
-
Identity Pathways and Competencies of Vocational Education and Training Teachers
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Learning to cope with problem situations in vocational education/training
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Prolínání profesí u učitelů odborných předmětů jako součást jejich identity
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings