You are here:
Publication details
Good Practise Guide to Inclusive Pre-school Education in the Czech Republic, England, Slovakia and Wales
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2016 |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Příručka je jedním z klíčových výstupů projektu Strategická partnerství: Podpora sociálních a emočních dovedností u dětí předškolního věku ze znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí, spolu finacovaného programem Erasmus+ Evropské unie: 2014-1-CZ01-KA201-001988. Příručka shrnuje situaci v předškolních zařízeních ve čtyřech partnerských zemích projektu: v České republice, na Slovensku, v Anglii a ve Walesu. Přestože Wales je součástí Velké Británie, od roku 1997 má vlastní vládu, což znamená i vysokou míru nezávislosti v rozhodování v oblasti vzdělávání. Příručka obsahuje souhrn základních informací týkajících se předškolního vzdělávání v uvedených zemích, přehled souvisejících statistických údajů a systémových opatření, a výstupy v rámci projektu realizovaného průzkumu zaměřeného na pracovníky v předškolních zařízeních. Součástí tohoto dokumentu jsou také příklady dobré praxe v jednotlivých partnerských zemích projektu. Tato publikace byla vydaná ve slovenském (ISBN 978-80-905748-5-4) a českém jazyce (ISBN 978-80-905748-6-1). |