Publication details
Vzdělávání nadaných žáků v matematice ve věku 13-15 let: případové studie
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2024 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Proběhla XXXII. výroční konference s názvem Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání. Cílem příspěvku bylo prezentovat dílčí zjištění z kvalitativního výzkumu realizovaného v rámci disertační práce zaměřené na vzdělávání nadaných žáků v matematice ve věku 13–15 let na základních školách s důrazem na různá vyučovací prostředí (běžné třídy a třídy s rozšířenou výukou matematiky). Byly prezentovány výukové strategie, kterými jsou nadaní žáci vzděláváni a příležitosti, které jsou jim poskytovány ve výuce matematiky. Představeny byly zkušenosti nadaných žáků s výukou matematiky a okolnosti, se kterými se potýkají jejich učitelé matematiky v kontextu vzdělávání těchto žáků. Prezentovaná data byla získána pomocí pozorování nadaných žáků a učitelů ve výuce matematiky ve školách a rozhovorů s nadanými žáky v matematice (N=3) a s jejich učiteli matematiky (N=3). |
Related projects: |