You are here:
Publication details
Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky
Title in English | Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2007 |
Type | Article in Proceedings |
Conference | Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007 |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Field | Pedagogy and education |
Keywords | e-learning; qualitative research; high schools |
Description | Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. |