Publication details

Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky

Title in English Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching
Authors

ŠVAŘÍČEK Roman ZOUNEK Jiří

Year of publication 2007
Type Article in Proceedings
Conference Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007
MU Faculty or unit

Faculty of Arts

Citation
Field Pedagogy and education
Keywords e-learning; qualitative research; high schools
Description Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info

By clicking “Accept Cookies”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. Cookie Settings

Necessary Only Accept Cookies