Publication details

Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol

Title in English Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools
Authors

LUKAS Josef ŠEREK Jan

Year of publication 2009
Type Article in Proceedings
Conference Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie
MU Faculty or unit

Faculty of Social Studies

Citation
web http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf
Field Psychology
Keywords učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
Description Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info