You are here:
Publication details
Role učebnic v procesu implementace kurikulární reformy.
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2010 |
Type | Article in Proceedings |
Conference | Bulletin IVŠV PdF MU 2010 |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
web | http://www.ped.muni.cz/weduresearch/texty/BulletinIVSV2010.pdf |
Field | Pedagogy and education |
Description | V první části příspěvku jsou rozebírána teoretická východiska procesu implementace kurikulární reformy se zvláštním zřetelem k učebnicím, které mohou plnit roli "agenta", jenž do školní výuky přináší reformní prvky. Druhá část příspěvku seznamuje s výsledky kvalitativní výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit, zda a v jaké míře byly učebnice využívány během tvorby školních vzdělávacích programů na 19 pilotních gymnáziích. Výzkum naznačil, že mezi gymnázii mohou existovat výrazné rozdíly. |