Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová
zástupkyně ředitele – Centrum jazykového vzdělávání
korespondenční adresa:
Arna Nováka 1/1, 602 00 Brno
kancelář: bud. L/401
Veveří 468/26
602 00 Brno
telefon: | 549 49 5922 |
---|
Životopis
- Identifikace osoby
- Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová
- narozena 8. ledna 1979 v Ostravě
- Pracoviště
- Centrum jazykového vzdělávání, Masarykova univerzita
- Funkce na pracovišti
- lektorka anglického jazyka, zástupkyně pro pedagogickou činnost
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- od 2019 Ph.D. studium, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Didaktika cizích jazyků
1998- 2004 Magisterské studium, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, Brno, obory: anglický jazyk a literatura/estetika,
diplomová práce: "The Complex Characteristics of Lord Peter Wimsey in Dorothy L. Sayer`s Novels" - 1993 - 1997 Jazykové gymnázium, Ostrava-Poruba
- od 2019 Ph.D. studium, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Didaktika cizích jazyků
1998- 2004 Magisterské studium, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, Brno, obory: anglický jazyk a literatura/estetika,
- Přehled zaměstnání
- od 2023 Centrum jazykového vzdělávání, Masarykova univerzita, zástupkyně ředitele 2016 - 2023 Centrum jazykového vzdělávání, Masarykova univerzita, vedoucí oddělení na FF
- od 2006 Centrum jazykového vzdělávání, Masarykova univerzita, lektorka anglického jazyka
- 2005 -2006 European Studies, Univerzita Otto-von-Guericke v Magdeburgu, koordinátorka a lektorka českého jazyka
- 2004 - 2005 Nadace Roberta Bosche, Univerzita Otto-von-Guericke v Magdeburgu, tutorka a lektorka českého jazyka
- 2002-2008 Jazyková škola Aspena, lektorka anglického jazyka
- Pedagogická činnost
- Angličtina pro akademické účely
- Videokonference v anglickém jazyce
- Anglický jazyk - práce s literárními texty
- Angličtina autonomně
- Vědecko-výzkumná činnost
- 2019 Řešitelka FRMU projektu ASOLE
- od 2009 Spoluřešitelka projektu COMPACT
- od 2011 Spoluřešitelka projektu IMPACT
- Akademické stáže
- 2010 Letní škola Asia-Pacific Culture and Economic Development, Chengchi University, Taipei, Taiwan
- 2009 Studijní pobyt Grundtvig, Oxford House College, Londýn
- 2003 Studijní pobyt Erasmus, univerzita v Halle, Německo
- Mimouniverzitní aktivity
- od 2019 Dobrovolnictví pro festival Meeting Brno
- 2013 Dobrovolnictví pro Festival dokumentárních filmů JiHlava
- 2009-10 Dobrovolnictví pro festival Jeden svět
- 2008-9 Projekt Global Issues in ELT
- 2007-8 Studijně-pracovní pobyt v Číně
- Ocenění
- 2009 Cena The Cambridge ESOL International Award for Innovation za materiály Global Issues in ELT Classroom
- Vybrané publikace
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Language advising case studies: does one size fit all? in the Forum on academic language support for students in higher education. In 57th International IATEFL Conference. 2024. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Helping to See/Understand the Learning. In 57th IATEFL Conference 2024, PCE Advising and guiding: Empowering foreign language learners in and out of the classroom. 2024. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Erasmus at Home, at Home at an International Exchange: Inter-cultural Communication Course Design. In XVIII CercleS International Conference 2024, “Multilingualism & the Anglosphere”. 2024. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. „Connections? The languages are very different.“ Advising sessions and plurilingual competences. In 32. AKS-Arbeitstagung: Mehrsprachigkeit ≠ L1 + L2 + … + Ln Mehrsprachigkeit ist keine Formel, sondern ein gelebtes Modell. 2022. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Learner Autonomy (Self-) assessment: What to use instead of a "placement test"? In CORALL International Conference: Coaching-oriented Online Resources for Autonomous Learning. 2022. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Who is the manager here?: (Self-) assessment of students´ abilities to manage their learning. In XVII CercleS International Conference 2022, “The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change”. 2022. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions. In Konference FORLANG. 2021. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Výzkum v oblasti jazykového poradenství: přehledová studie. In Věra Janíková, Světlana Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků III. Brno: MASARYKOVA UNIVERZITA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, 2020, s. 71-92. ISBN 978-80-210-9821-3. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení. In Konference AKTEV. 2020. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Speech is silver, silence is gold: What really happens during individual language counselling sessions. In XVI CercleS international conference. 2020. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Forced to autonomy: Are there ever ideal conditions for development of learner autonomy? In 7th Bremen Symposion "Rethinking the Language Learner: Paradigms - Methods - Disciplines". 2019. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Reflections of an Advisor : A Never-Ending Story. Mélanges CRAPEL. Nancy: Université Nancy, 2019, roč. 40, č. 1, s. 115-135, 20 s. ISSN 0077-2712. URL info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Multiple language learning listories: Is there a happy ending? In Teaching and learning languages in the shadow of lingua franca. 2019. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students? In 52nd International IATEFL Conference. 2018. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Can Everybody be a Material Designer? In IATEFL LASIG Conference The Teacher’s Role in Development of Learner Autonomy. 2018. info
- ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina a Jo EASTLAKE. "Yes, interesting. But who were they and what just happened?!": Working with Disparate HE Groups via Videoconferencing. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Birne, N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 191-202. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018. info
- SEDLÁČKOVÁ, Kateřina a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. The teacher´s role in development of learner autonomy, IATEFL Lasig. 2018. info
14. 5. 2024