doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
docentka – Katedra výtvarné výchovy
kancelář: bud. Y/4004
Poříčí 623/7
603 00 Brno
telefon: | 549 49 3101 |
---|---|
e‑mail: |
sociální a akademické sítě: |
---|
Obor: Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Témata závěrečných prací (školitel)
- Experiment jako možnost překonávání strachu z výtvarného sebevyjádření – probíhající studium
- Role fotografie v českých kreativních ateliérech pro osoby s mentálním postižením a duševním onemocněním – probíhající studium
- Výtvarná edukace a výtvarné umění z pohledu sémiotiky prostoru – probíhající studium
- Aktuální role nových médií ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ – absolvent 2023
- Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí – absolvent 2023
Obor: Výtvarná výchova
Témata závěrečných prací (školitel)
- Otázky kvality v tvorbě a v prezentaci studenta na VŠ s umělecko-pedagogickým zaměřením – absolvent 2019
- Specifika výtvarné výchovy jako vyučovacího předmětu na všeobecném gymnáziu: Průniky teorie a praxe. – absolvent 2019
- Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování – absolvent 2018
- Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti – absolvent 2018
- Porcelán jako konceptuální médium – absolvent 2018
- Autobiografické aspekty výtvarné tvorby a jejich využití ve výtvarné výchově – absolvent 2015
- Remytologizace v soudobém umění – absolvent 2014
- Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících – absolvent 2014
- Komparace modelování v reálném a imaginativním 3D prostoru – absolvent 2014
- Metody animace kulturně-historického dědictví – absolvent 2012
- Proces získávání výtvarných zkušeností u neslyšících výtvarných tvůrců – absolvent 2011
- Performativní cesty galerijní animace. Zprostředkování umění jako proměna. – absolvent 2011
- Interpretace uměleckého díla se zřetelem k duchovní výchově – absolvent 2010
- Apozice obrazu - Metoda kruhové oscilace, její uplatnění při přípravě a realizaci edukačních programů pro školní skupiny a dětské návštěvníky v galerijní praxi – absolvent 2009
- Výchova uměním jako tvůrčí způsob poznávání. Percepce, imaginace, kreativita jako mody transcendence. – absolvent 2009
- Mytologické a magické z hlediska živé morfologie ve výtvarné kultuře – absolvent 2009
- Pojetí ctností a neřestí ve výtvarné pedagogice a současném výtvarném umění – absolvent 2007
- Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů – absolvent 2007
- Die Innenarchitektonische Wirkung und edukative Aspekte der Kunst und Bewegung für gutes Lernen – absolvent 2007
- Analogie literárního a výtvarného díla a recepce umění – absolvent 2005
- Interdisziplinär geprägte Symbolik in der visuellen Kommunikation – absolvent 2004