prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
proděkan pro výzkum a akademické záležitosti Pedagogické fakulty
korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
kancelář: 5016
Poříčí 997/31a
603 00 Brno
telefon: | 549 49 1677 |
---|---|
e‑mail: |
sociální a akademické sítě: |
---|
Obor: Didaktika cizího jazyka
Témata závěrečných prací (školitel)
- Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely – absolvent 2021
- Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka: Vnímání profesních počátků v retrospektivě – absolvent 2016
Obor: Pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva) – absolvent 2020
- Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů – absolvent 2020
- Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie – absolvent 2016
- Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu – absolvent 2015
- Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka a jeho rozvíjení prostřednictvím videa – absolvent 2015
- Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace – absolvent 2012
- Příležitosti k rozvíjení řečových dovedností ve výuce anglického jazyka: videostudie – absolvent 2011
Témata závěrečných prací (konzultant)
- Jednoduchý experiment v přírodovědném vzdělávání – absolvent 2013
- Pohledy na výuku zeměpisu. Metodický postup a výsledky CPV videostudie zeměpisu. – absolvent 2009
Obor: School Pedagogy
Témata závěrečných prací (školitel)
- Gender and adjustment issues of international students in the Czech Republic – probíhající studium
Obor: Školní pedagogika
Témata závěrečných prací (školitel)
- Adaptační období začínajících učitelů – indukce a její efekty v ČR a v Bavorsku – probíhající studium
- Možnosti využití virtuální reality a digitálních technologií ve vzdělávání a tréninku učitelů – probíhající studium
- Evaluácia kurikulárnej premeny v ČR – probíhající studium
- Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu – absolvent 2022
Témata závěrečných prací (konzultant)
- Komiks třicetileté války jako vizuální učební pomůcka v hodinách dějepisu na základní škole se zaměřením na žáky s SPU a OMJ – probíhající studium