PhDr. Mgr. et Mgr. Kateřina Heislerová, Ph.D.
odborná asistentka – Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
kancelář: bud. A/2011
Poříčí 945/9
603 00 Brno
telefon: | 549 49 3821 |
---|---|
e‑mail: |
Dlouhodobě mimo výkon práce
Počet publikací: 11
2020
-
Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze
Rok: 2020, vydání: Vyd. 1., počet stran: 257 s.
-
Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice – zkušenosti z inkluze
Rok: 2020, vydání: Vyd. 1., počet stran: 257 s.
2014
-
ANALÝZA APLIKACE METOD ALTERNATIVNÍ A AUGMENTATIVNÍ KOMUNIKACE PRO PODPORU VÝVOJE DĚTÍ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V OBLASTI KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ
Pipeková, J. Vítková, M. ed. al. Od Inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti, vydání: Vyd. 2014, rok: 2014, počet stran: 13 s.
-
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti
Rok: 2014, vydání: 1. vyd., počet stran: 456 s.
-
Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
Rok: 2014, vydání: Vyd. první, počet stran: 456 s.
2013
-
Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání, vydání: Vyd. 1., rok: 2013, počet stran: 9 s.
-
Využití alternativních metod v rámci vzdělávání žáků s Downovým syndromem v základní škole
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění, vydání: 1. vydání, rok: 2013, počet stran: 12 s.
2012
-
Analýza pohledu spolužáků dítěte s Downovým syndromem na jeho integraci do základní školy
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I., vydání: Vyd. 1., rok: 2012, počet stran: 17 s.
-
Raná intervence u dětí s Downovým syndromem
Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením, rok: 2012, počet stran: 11 s.
-
Využití alternativních metod pro podporu rozvoje rozumových a kognitivních schopností dětí s Downovým syndromem v České republice
PANČOCHA, K.. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 12 s.