PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
Počet publikací: 51
2018
-
CO SI ŽÁCI PŘEDSTAVUJÍ POD SLOVY KYSLÍK A UHLÍK?
AKTUÁLNE PROBLÉMY DIZERTAČNÝCH PRÁC V TEÓRII PRÍRODOVEDNÉHO VZDELÁVANIA Recenzovaný zborník z konferencie, rok: 2018
-
How Primary School Teachers Perceive Integrated Thematic Instruction
Project-Based Education in Science Education: Empirical Texts XV, rok: 2018
-
CHOSEN MISCONCEPTIONS IN "HOUSEHOLD PHYSICAL CHEMISTRY" AMONG SECONDARY SCHOOL PUPILS AND UNDERGRADUATES
INTED2018 Proceedings, rok: 2018
2017
-
Bublinkománie v chemii
Rok: 2017, druh: Popularizační texty
-
Co si žáci představují pod pojmy kyslík a uhlík?
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Domácnost aneb svět v malém
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech, rok: 2017
-
Hustota a forenzní chemie
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Identifikace miskoncepcí ve vybraných aspektech anorganické chemie pomocí pojmových map
Rok: 2017, druh: Konferenční abstrakty
-
IDENTIFIKACE MISKONCEPCÍ VE VYBRANÝCH ASPEKTECH ANORGANICKÉ CHEMIE POMOCÍ POJMOVÝCH MAP
MEZINÁRODNÍ KONFERENCE AKTUÁLNÍ ASPEKTY PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVY A POSTGRADUÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ CHEMIE, rok: 2017
-
Integrovaná tematická výuka jako motivační prvek přírodovědné výuky na základní škole
Rok: 2017, druh: Konferenční abstrakty