![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Tomáš Lintner, MA
výzkumník I – Ústav pedagogických věd
Počet publikací: 30
2024
-
‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools
PEDAGOGY CULTURE AND SOCIETY, rok: 2024, DOI
-
Applying dynamic network actor models
Rok: 2024, druh: Vyžádané přednášky
-
Demographic predictors of public speaking anxiety among university students
Current Psychology, rok: 2024, ročník: 2024, DOI
-
Interaction dynamics in classroom group work
SOCIAL NETWORKS, rok: 2024, ročník: 79, vydání: 1, DOI
2023
-
A meta-analysis on the effects of performance-based financial incentives on higher education students
Rok: 2023, druh: Konferenční abstrakty
-
A meta-analysis on the effects of performance-based financial incentives on higher education students
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
-
Adaptace ukrajinských žáků na vzdělávání v českých základních školách
Rok: 2023
-
Dynamic social network perspective on interaction in collaborative learning in elementary classrooms
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
-
Healthy context paradox: Peer acceptance and peer rejection of victimized early adolescents in different classrooms.
Rok: 2023, druh: Další prezentace na konferencích
-
How to make interaction at university online lessons work? Insights from emergency remote teaching
Rok: 2023, druh: Konferenční abstrakty