Mgr. Markéta Olbertová
lektorka – Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky
korespondenční adresa:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
kancelář: bud. A/2009
Poříčí 945/9
603 00 Brno
telefon: | 549 49 5876 |
---|---|
e‑mail: |
Konzultační hodiny
Čtvrtek 15,00 - 16,00Jindy po předchozí domluvě.
Vyučované předměty
Jaro 2025 na Pedagogické fakultě
- Hodnocení učebního procesu žáků a výsledků žáků
- Inkluzivní didaktika – funkční gramotnost
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc091, SPc617)
- Reedukace specifických poruch učení
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SPc100, SPc503)
- Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář
Podzim 2024 na Pedagogické fakultě
Jaro 2024 na Pedagogické fakultě
- Inkluzivní didaktika – funkční gramotnost
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc091, SPc617)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Reedukace specifických poruch učení
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SPc100, SPc503)
- Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář
Podzim 2023 na Pedagogické fakultě
- Reedukace specifických poruch učení
- Reflexe praxe (SZ6056, SZ6096)
- Strategie podpory funkční gramotnosti
- Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ (SP2002, SPc022, SPc613, SPc813)
Jaro 2023 na Pedagogické fakultě
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc334, SPc617)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SP2001, SPc503)
- Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář
Podzim 2022 na Pedagogické fakultě
- Obor: Specifické poruchy učení (SP2003, SPc501, SPk231)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Pedagogická praxe – Specifické poruchy učení
- Reedukace specifických poruch učení
- Reflexe praxe (SZ6056, SZ6096)
- Specializace: Specifické poruchy učení
- Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ (SP2002, SPk202)
Jaro 2022 na Pedagogické fakultě
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SP4091, SPc334, SPc617)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Reedukace specifických poruch učení
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SP2001, SPc503, SPk201)
- Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář
Podzim 2021 na Pedagogické fakultě
- Obor: Specifické poruchy učení (SP2003, SPc501, SPk231)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Pedagogická praxe – Specifické poruchy učení
- Reedukace specifických poruch učení (SPk010, SPp010)
- Reflexe praxe (SZ6056, SZ6096)
- Specializace: Specifické poruchy učení
- Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ (SPc339, SPk202)
Jaro 2021 na Pedagogické fakultě
- Inkluzivní didaktika I – funkční gramotnost (SPc334, SPc617, SPk607, SPp607)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení (SPk017, SPp017)
- Reedukace specifických poruch učení (SPc538, SPk010)
- Strategie podpory funkční gramotnosti (SPc503, SPk201, SPp201)
- Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář (SPc504, SPk002)
Podzim 2020 na Pedagogické fakultě
- Inkluzivní didaktika II – matematická a digitální gramotnost
- Obor: Specifické poruchy učení (SPc501, SPk231, SPp229)
- Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení
- Perspektivy inkluzivního vzdělávání
- Reedukace specifických poruch učení (SPk010, SPk021, SPp010)
- Reflexe praxe